varning för ras?

känns rätt bra med 4-dagarshelg :D hinner jag läsa, skriva kontrakt på nya lägenheten, träna ett pass på friskis, tvätta och städa innan cissi kommer hit och hälsar på! visserligen kommer hon imorgon, men jag ska nog hinna med allt ändå. än så länge har vi runda på stan och utgång planerat, sen får vi se vad som händer. kul kommer det iaf bli! visa hur jag har det här nere i småland :)

föreläsningen igår på tre timmar med tomten, var rätt sisodär. jag hann faktiskt skriva av tisdagens anteckningar, den var samtidigt som lägenhetsvisningen, och de nya. vet inte om nåt direkt fastna, meeeen. det är ett tag kvar till tentan. vi peppade mest på ullared, marielles lista var inte nådig den. efter knappt 10 minuter hade hon fått ihop ett helt A4! imponerande. jag är än så länge uppe i: underkläder, skor och träningsbyxor. sen får vi väl se vad utbudet är ;)

fick en kallelse igår från blodcentralen, mitt blod blev godkänt och nu är jag blodgivare! ska dit nästa fredag och tappas på blod, känns lite läskigt. men spännande :) för en bra sak, aaaaiiight?

brukar gå i rosenlundstrakterna ibland och går längs vättern. var tionde meter sitter en sånhär skylt, känns stabilt!

image4

men det är grymt fint!

image5


Kommentarer
Postat av: Hella

Nämen Heej!! Hur är det? Det var ett tag sen.. eller aa.. "en, två, kick.. en, två, kick.. tjejen under armen" - senast!! Puss //Helena

2007-11-01 @ 19:25:22
Postat av: snät

tjaa! ja det var inte igår precis, även om det känns som de där orden precis trycktes in i huvet.. :P men det är finfint med mig! bor i jönköping och pluggar :) hur är det själv? puss!

2007-11-01 @ 19:27:53
URL: http://sneet.blogg.se
Postat av: ep

grattis till lägenheten!
jag hoppas man dock fortfarande är välkommen att hälsa på, ni får skaffa bäddsoffa :D
tack för senast annars, det blir allt för sällan dessa dar..
puss

2007-11-01 @ 21:47:29
Postat av: snät

tack!

jamen absolut! du är så välkommen så :D tack msjälv, hade riktigt trevligt.

2007-11-02 @ 10:47:13
URL: http://sneet.blogg.se
Postat av: Stina

Heej, det var inte igår :) det verkar som du har det alla tiders i Jönket. Kul! Hittade ni mycket på Ullared sen? de gånger jag varit där har man fått stå i en hiskeligt lång kö innan man kommer in enbart för att trängas med 100tusentals andra shoppingtokiga svenskar (och danskar) var det mycket folk när ni var där? Hade! mors

2007-11-09 @ 23:36:33
URL: http://stinalovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0