bakisdag.

jag känner mig seg, min fot värker och det luktar vitlök i rummet. partybikes kick off igår var kul och vild. en toadörr gick sönder, jag var den här gången inte den som stod böjd över toan utan den som stod bredvid och sa uppmuntrande ord och den brudjävlen som stämplade mig med sin klack är riktigt illa ute. men utekvällen var rolig, kåren var sig likt och för endast 50 kr fick vi trängas i värme och se sahara hotnights. värt!

kanske inte var det smartaste att ha kick offen dagen innan redovisningen, vi tappade ju trots allt en gruppmedlem pga bakfylla. haha. meeeeeen, fan, det var det värt. vi har nog alla lärt oss en läxa. :p tog lite bilder men hittar inte kabeln till mobilen så kan inte lägga in dom. tror jag glömde den hos marielle, ska kolla upp det.

jag vakna typ nyss, sovit i två timmar och känner mig ännu segare äb vad jag gjorde innan. tallriken med kalla klyftpotatis från min lunch gör mig lite lätt illamående, är nog hög tid att börja diska. sen kommer lasse hem från skolan och vi ska ta en promenad i solen. nice. kan gott behövas. hade planerat in ett friskispass, men det var nog att ta i för mycket. får ta igen den förlorade träningen nästa vecka när den nya kursen börjar med typ inga föreläsningar alls. nästa vecka går jag bara tre dagar mellan 15-17 typ, blir mycket läsning hemma då.

imorron blir det hemfärd, troligen sista innan jullovet. ska passa på och umgås med de brudar som är hemma och ladda upp med mer matlådor från mormor. de börjar ta slut nu, bäst att åka hem ;) saknar linkan!

och nästa helg kommer cissi ner hit och hälsar på, kommer nog bli galet kul :D saknar mina brudar <3

hm, nej nu får jag allt ta tag i mig själv och börja diska. smell ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0