rubriklös.

jag försöker få inspiration att skriva något, men alla bokstäver blir bokstagligen fel hela tiden. har mina fingrar blivit kortare på sistone eller har min svenska försämrats?

anyway, jobbet på berga ålderdomshem är mitt! de ringde i fredags och erbjöd mig jobbet, så nu kommer jag jobba i iaf 5 veckor. känns gött med cash. skulle även jobba på midsommar, vilket inte gör något. brukar jag göra något speciellt på midsommar? tror inte det, kommer inte ens ihåg vad jag gjorde förra årets, så antaligen inget. mamma tror man tjänar dubbelt så mycket som en vanlig dag just på midsommar, så fine by me.

efter att ha velat fram och tillbaka nu ett tag har jag bestämt mig angående inriktningsvalet. tror jag. känner mig 95 procent säker. måste ju bestämma mig snart, om en vecka ska ansökan in. men det känns bra och rätt och det kommer bli kanon. jag gillar inte att tänka framåt i tiden, det känns lite läskigt. och osäkert. den gör mig nervös. men samtidigt inte. äh, jag vet inte.

i lördags hade jag och lasse en dejt. vi bowlade och åt lunch ute. det var roligt och det kändes lite som den gamla goda tiden när allt var nytt och spännande. jag gjorde 5 strike och kände mig toknöjd. sötnosen ägde mig totalt och vann med några hundra, men vad gör man.

nu har jag varit ledig i 4 dar. jag börjar känna mig lite uttråkad.

och föresten, vad i helvete har jason mraz gjort med sin fina låt i´m yours?!?!?! originalet var tokfint, den nya pimpade verisonen låter som en rip off på israel kamakawiwos låt somewhere over the rainbow. originalet påminner mig om fina minnen med sötnosen. det är ju vår låt ju.

Kommentarer
Postat av: Annika

Tänkte bara säga hej så:
Hej! :)
vet iaf vad du gjorde dagen innan midsommar förra året.
du var hos mig och på platå och söp dig onykter, tihi. :P

2008-04-07 @ 20:59:33
Postat av: Anneli

hey girl! congrats till sommarjobbet:D hoppas allt är bra med dig. vi ses ju ganska snart!! kul det ska bli. ha det bra. PUSS

2008-04-08 @ 21:12:13
URL: http://aanneli.blogspot.com
Postat av: Stina

Oooh grattis till jobbet!!!

2008-04-12 @ 19:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0