it's alive.

ja jag lever, dock något sjukare än innan. insparken är nu över och det "normala" studentlivet har börjat infinna sig. just nu ska jag och brudarna få ihop en marknadskommunikationsplan på 20 sidor om en lansering av GI-chips. kan bli spännande. insparken innehöll blandade känslor, let's leave it there. men matteklubben är den bästa! så är det bara. riktigt trevliga och sköna människor allihop.

på lördag fyller jag år. jag blir 20 år. det blir nog kul. mamma, pappa, mormor, morfar, farmor och farfar kommer ner hit och jag och lasse ska baka hela morgondagen inför besöket. det blir nice.

ska försöka skriva mer nu, om det är någon som trots allt läser mina korta och innehållsfattiga inlägg. har haft sjukt mycket och göra hela förra veckan och denna, men jag tar mig alltid tid för er såklart.

puss!

p.s. lasse är min för evigt. d.s.

Kommentarer
Postat av: Anneli

GRATTIS på den stora dagen!!!





Klart vi hänger med och läser. Varje nytt inlägg ger en stus läsglädje:)



PUSS<3

2008-08-30 @ 14:43:39
URL: http://aanneli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0