1a december.

och så var det december. 23 dagar kvar till julafton och 30 dagar kvar av 2008. jiiiisses.

förra veckan var full rulle! på tisdagen skulle vi redovisa vår arbete om hur vi skulle stärka jönköpings innebandyklubb som varumärke, skriva klart rapport och sånt. även fixa klart med den individuella inlämningsuppgiften och plugga till tentan som var i fredags! den var btw helt störd, de tio första flersvarsfrågorna var som ett stort frågetecken, men de tre essäfrågorna var faktiskt något lättare. troligen för att jag mest pluggat till dom, hm. tv4 jönköping kom föresten och filmade lite av redovisningen och emelie fick agera filmstjärna! de filmade även min redovisning (eller andra i min grupp när de pratade men inte mig) men det kom inte med, och tur är nog det, haha.

efter tentan gick jag, mikaela och marielle på stan för tröst-jul-shoppning och lunch och sen sällskapade jag och lasse hem och vi packade snabbt ner grejer och for till linköping. fredagen spenderades först hemma hos mig med middag med mina päron och en himlans massa prat! vid tio-tiden kom jag och lasse ifrån och hann precis köpa ett paket glass och åkte sen hem till honom och myste fram filmen max payne, helt störd film. jag somna istället tättintill lasse, myspys.

lördagen bestod av lussebullsbak med mamma och på kvällen tittade vi på film, drack glögg och åt godis. söndagen åkte jag och mor till ikanohuset och jag köpte en julklapp till systeryster och även ett par jeans för otroliga 199 kr (nöjd!!) och ett linne till mig själv i julklapp (som kommer användas på juldagen, yes!).

dagen idag började med ett tidigt och sista besök på hudkliniken. alltid lite smått besvärande att gå in på den avdelningen då den delar yta med std-avdelningen... anyway,  jag har tydligen ingen allergi! det är ju bra, jag undrar dock vad som irriterade mina ögon i somras.. därefter åkte jag till skolan och hade några timmars lektion i indesgin, peace a cake! kommer nästa vecka ha tenta i photoshop, indesign och illustrator, lär väl inte bli alltför svårt aiiight?

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0