tenta!

nu har jag gjort två tredjedelar av techtentan, indesign och photoshop och ja det gick faktiskt bra. var inte överdrivet svårt. blev klar runt 10 och vid halv elva till tio i skulle vi ha rast för att sen göra uppgiften i illustrator. men alla har paniken och vill ha mer tid (woot) så nu är allt framflyttat och börjar tio över elva. fuck. så nu får jag underhålla mig tills mina babes blir klara någon gång och vi kan ta en kafferast.

ikväll blir det party på club caj med brudarna och det kommer nog bli riktigt kul. jag ska inviga mina nya pumps och ni får nog önska mig lycka till, snö + halka + alkohol i dessa shoes. jag hör av mig om jag ligger på akuten med brutna ben ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0