the end's not near, it's here.

8 dagar kvar till julafton, det närmar sig slut för den här terminen (men inte kursen, suck!) och halva utbildningen är snart till ända! vill inte vara alltför klyschig, men det har gått aaaaaalldeles för fort, sjukt fort! minns som igår insparken och första kursen med chigi-projektet och allt det. och i januari har jag och lasse varit sambos i ett år - fortfortfort! men det har varit helt underbart, älskar och bo och leva med den där sötnöten (som för övrigt sjunger underbart med i first of the gang to die - eller nu headbangar han till sex on fire!)

jag har inte köpt alla julklappar än, börjar ha lite panik även om jag har nästan klart för mig vad jag ska köpa. ska bara iväg och göra det med. imorgon blir det nog pluggdag (iaf försöka), tenta på torsdag. efter den blir det julshopping med marielle och på kvällen ska partybikesen samlas en sista gång innan jul och julmysa och spela tp. sen på fredag morgon bär det uppåt i landet och hemfärd. eller ja nästan iaf, först blir det ett stopp ute i bushen hos anneli med mys och därefter troligen vidare ut till rimforsa och lasses land. på söndag så, då är jag hemma i linkan igen!

apropå julkappar, skulle igår köpa en till lasse via nätet men det är minsann inte lätt! han är såååå nyfiken i en strut! han ville titta på skärmen och frågade helatiden vad han skulle få. när jag dessutom drog in min i far i hans julklapp kunde han knappt bärga sig! haha det var riktigt roande.

nu ska jag försöka plugga lite till (not) och sen blir det glass. mumma..

snyggingar hos marielle från i torsdag! kommer sakna mina partycyklar i jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0