okej snät, kom igen nu!

okej nu får jag skärpa mig!

jag känner mig så himla glad just nu. skolan är jättebra, utbildning är jättebra, jag har verkligen valt rätt. jönköping är jättebra (när det inte blåser eller regnar som det typ gör jämt). just nu är det sol som värmer hela staden och mig. jag är mer kär än någonsin i världens finaste människa. kan liksom bara titta in hans fina ögon och se värmen i dom och bli helt lycklig över att känna det vi känner. krypa in i hans famn och värmas och viska vackra ord till varandra hela kvällarna. vakna till under natten och känna någon krypa närmare mig och gosa. det går verkligen inte att bli bättre än såhär.

skolan känns jättebra, jag trivs verkligen. börjat ny kurs nu, organisations och samhällskommunikation vilket inte är den roligaste kursen men den är säkert lärorik (får återkomma om detta uttalande när kursen är slut). försöker övervinna min telefonskräck och ringe upp företaget kompago (http://www.kompago.se) för att boka ett studiebesök för min grupp. det är sånt man måste göra när man är gruppledare, suck. som jag alltid lyckas bli av nån anledning. men mannen på företaget verkade snäll så det går säkert bra. vi börjar ladda (eeeeeeh???) inför kurs 4 = uppsats B, eller ja snarare fasa. kommer säkert bli skitjobbigt, 5 veckor med bara uppsatsskrivande?!?! majj gadd. jag vet inte alls vad jag ska skriva om eller med vem. och det verkar som vi måste bestämma oss snarast, läraren är redan på oss. lätt roligste kommentaren som marielle kläckte igår om läraren "tror ni att hon har snaggat sig själv?". haha.

jag har faktiskt varit duktig och fört en kassabok för februari månad, jag och lars har försökt satt upp en budget. men den gick åt helvete. mest för att jag fick lägga ut tusen spänn på en ny cykel och 400 på en p-bot. mina oväntade utgifter var planderade på 200 och dessutom sprack jag ytterligare några punkter så nej, det gick inte. imorgon ska vi planera om den och då får vi se hur mars månad ser ut..  

tänkte försöka börja med nån av våra pm-uppgifter vi har haft fått, men det lär jag väl knappast göra... tänkte pussa lite på lars istället! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0