öööh svammel.

åkte hem till linköping igår och åker tillbaka på måndag morgon. känns lite konstigt att komma till linköping när man inte bor här längre, vet faktiskt inte riktigt än vad som är "hem". fast jag tror jönket känns mer som hem eftersom jag bor där, sover där och ja lever där. nu börjar det iaf kännas så, även om jag var rätt kluven i början. men nu börjar jag komma in det. och jag trivs så bra i staden, den är så fin och bra folk finns i den. tom cissi börjar tycka om jönket, kanske tom får ner henne dit till hösten :P mihi. 

igår var det häng hos cissi med alex och glass och popcorn och prat. det var mys. idag blev det en runda på stan med cissi och en spontanklippning för min del! har inte klippt håret sen i augusti och tänkte att det nu var det dags. vet inte vad som flög i mig men när jag satt i stolen fick jag för mig att klippa lugg. hel lugg. har haft min snelugg så länge jag kan minnas, haha. så kände för ny look och ja det blev det minnsan! men nöjd blev jag och tur är väl det.

ikväll blir det en tripp till amandas inflyttningsfest, har inte sett henne på år och dag känns det som. ska bli spännande och se hur hon bor nu.

böh. kort kommer! och hans förblir hemlig, moaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0