blubb.

så sitter man här i jönket igen och 2 och en halv vecka har passerat utan mitt godkännande. hann knappt säga hej förens det blev hejdå.

nyåret spenderades ute i nysjön med bra människor. nu sitter jag med lite ångest över att jag inte hann göra allt jag skulle innan skolan började. framförallt läsa kurslitteraturen. blä. men det får jag ta tag i imorgon.
efter min tripp till a6 med mikaela.

idag åkte tillbaka till jönket (vet fortfarande inte vad som är "hem"). mamma och pappa var med och hjälpte tkill med diverse grejer. mamma fick städnille och dammade varenda pryl. men det var bra, slipper jag görat. mohaha. och idag kom det två nya tjejer till korridoren, till min förvåning typ två 16åringar. får se hur det här slutar, hoppas bara de inte ockuperar toan hela mornarna så man inte hinner med en dusch innan föreläsningarna.

nu saknar jag min sötnos <3
lasse är i åre.
i en vecka.
och jag klarar mig inte utan honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0