easy come, eays go.

JÄVLA HELVETE FAN.
iPodhelvetet funkar ju inte längre! jag som lämna in den i fungerande skick och får tillbaka den trasig och oduglig.
FAN.

sa ju att sånt inte händer mig.
to good to be true.

jag som redan var på dåligt humör och hade en väldigt wäähig dag innan. fan.
nu vill jag bara äta clementiner, titta på greys och tycka synd om mig själv.
fortsätta min jävligt dåliga dag.
jävla polis som tog sönder den.

jag vill ställa mig på ett berg och bara skrika. skrika tills lungorna tar slut. skrika ut allt jag känner och inte vill känna. jag känner en frustration som inte vill ge med sig.

jefdkhfkjdd. fan. jag känner bara en massa saker som inte går att skriva ner. som jag inte vill skriva ner. saker som jag inte kommer känna imorgon när jag lugnat ner mig och min crapiga dag är slut. saker jag hakar upp mig på bara för att jag är sur idag.  

fuck.

Kommentarer
Postat av: linnea

min ipod har också krånglat massa! störigt när den hänger sig tex, det går ju inte att göra annat än att vänta x antal timmar på att batteriet ska ta slut

2008-01-10 @ 16:03:00
URL: http://ping.blogg.se
Postat av: k

kom upp till sundsvall så kan vi göra en dagstur upp på södra berget och ta med matsäck och skrika sönder lungorna. norrlandsluft gör nog gott!

2008-01-11 @ 11:52:03
URL: http://kakarin.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0