remember the old days?

jag är nu inne i kill bill volym II och hon har bara bill kvar att döda. jag gillar kill bill filmerna.

samtidigt tittar jag på bilddagboken, på festen i vikingstad. haha, shit alltså vilken kväll det var. bara för att, ska ni få två fina bilder från kvällen.

ja, först och främst bilmekaniker snät. efter lite alkoholintag och en vild körning med lådbilen pajja den. jag är inte den som inte fixar't.

image16

och bild nr 2, bara för att vi är så söta. och bara för att jag saknar ihjäl mig typ.
älskar dig för alltid, you know it.

image17

Kommentarer
Postat av: amanda

haha,vi krashade in bilen rakt i väggen. ujuj, vilken fyllekväll.

2008-01-24 @ 20:28:56
URL: http://amandahildur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0