segis.

jag uppdaterar visst aldrig här längre. men så är det ibland.

jag sitter med den sista hemtentan nu, har typ haft 8 veckor på mig och den ska in imorgon. men jag började idag. självdisciplin, yeah right. men nu har jag knåpat ihop en sida av två, ska nog få ihop en till på en timme (I HOPE!). sen ska jag vara huritg och träna. tränade hela 4 gånger förra veckan och 3 den här, känns bra. behövs också, jag blir visst fet av att bo utan mammas mat. haha.

på måndag börjar ny kurs, visuell kommunikation. blir spannend.

och om 10 dagar flyttar jag! känns så jävla bra. vill bort härifrån och bli sambos med sötnosen. can't wait!

Kommentarer
Postat av: kak

visuell kommunikation är skiten! ska ni ha bo bergströms effektiv visuell kommunikation? den är bibel :P

2008-01-21 @ 23:25:33
URL: http://kakarin.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0