tisdag.

det är så lustigt. matilda och jag har alltid varit i samma sits när det gäller våra karlar. vi hade både distansförhållande samtidigt och samboprat osv. det är rätt kul. men samtidigt skönt. får då har man någon som vet hur det känns. och det känns bra.

nu tex har vi inte sett våra karlar sen i söndags. (söndags morse för min del) så vi pratar av oss på msn. nördigt, töntigt - ja, kanske det. men vaddå. är man kär och töntig så är man.

idag fick jag min greys antomy box! heja cdon som endast tog 99 spänn för den. nu har jag drygt 6 timmars underhållning, yeah! snät är klaaaaad.

imorgon blir det grammisgala-kväll hos marielle. det blir nice! fast det innebär mer plugg idag, wäh. och den där diskursboken går mig på nerverna.


Kommentarer
Postat av: k

är grey's-boxen en hel säsong? :O vilken i så fall?

2008-01-08 @ 19:03:43
URL: http://kakarin.blogsome.com
Postat av: å

åh, snät, dina gulliga inlägg ger mig ångeest. man minns ju hur det kunde vara..

2008-01-09 @ 01:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0