ingenting, faktiskt.

idag har jag inte gjort något  alls typ. hur skönt som helst! steg upp sent och det enda vettiga jag åstadkommit idag var tvättning av sängkläder. det är nu två dagar sen jag entrade duschen, vilket innebär att mitt hår börjar anta formen av en gigantisk dread. men det är gött. ibland behöver man ha skabbiga dagar då pjamasen bärs från morgon till kväll och tvn och datorn är ens bästa vän. that's a fact.

jag har insett att min blogg innehåller väldigt få bilder, imorgon har jag bestämt mig för att dela med mig av  lite bilder. kanske tom ska börja bli mer aktiv på bdb. det återstår att se...

nästa vecka åker jag och sötnosen till halmstad. ska bli hur mysigt som helst. vi har planer på att grilla korv på stranden, mysa, bada (även om det regnar och är typ 10 grader i vattnet, jag har faktiskt lovat), förhoppningsvis sola, mysa, mysa och ja mysa. har jag en så gosig man som jag har så finns det inga problem. he's the best <3


Kommentarer
Postat av: karin

naaw ^^ ni är så söta! hoppas ni får det toppen :)

2008-06-25 @ 20:57:41
URL: http://kakarin.blogsome.com
Postat av: sandra

du är söt! tack så mycket, hoppas arvika blir superbra! ni får hålla mig uppdaterad, haha ;)

2008-06-25 @ 21:06:50
URL: http://sneet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0