två rulltårtebitar, en kaffe och en väska senare..

jag hängde med mamma, syster, morfar och mormor till en väskaffär i mantorp (?!?!) för att kolla på resväskor. fine tänkte jag, väskor är roligt. affären var stor och välfylld och de bjöd helt gratis på kaffe och rulltårta. me like! tittade runt och i fyndhörnan hittade jag en väska för halva priset. morfar ville dessutom ge mig den som en födelsedagspresent i förskott, kunde knappast inte bli bättre! tårta och väska <3

och nu hade jag ju lovat en bild eller två, så...

mikaela, fanny och emelie på väg till en finalmatch i hockey i våras.


mikaela, fanny och emelie på väg till en finalmatch i hockey i våras.



ibland kan man roa sig med gigantiska bh-ar på lindex!



lasse och jag åkte till visningsö och hyrde en tandem och cyklade runt. kan faktiskt skryta med att trots att jag aldrig cyklat på tandem så ägde vi rätt hårt.



vi cyklade till ena änden av ön och tog fikapaus! vi fick dock ligga ner längs gräset för att undvika blåsten, hihi.



PUSS SÖTNOS!
jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0