torsdag.

solen skiner, jag tittar på scrubs och termometern visar på 26,9 grader. i love it!

idag blir det hemfärd och solsängen ska intas. ja jag älskar verkligen solsängen. fast jag älskar lasse mer. var är han när man vill vara med honom som mest? saknad är både bra och dåligt, just nu vet jag inte vilket. men han är min och jag är hans, för alltid. älskar verkligen den karln så sjukt mycket, han är mitt allt. ikväll får jag pussa på honom igen. can't wait.

och jag har verkligen ingen framförhållning. gick upp 8 imorse för att hinna packa och göra mig iordning, vilket inte bör ta mer än en timme. men nu ska jag snart gå och jag är inte klar. men sånt har aldrig varit min starka sida, det ska gudarna veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0