tentavecka.

är inne på andra dagen av mitt allergitest och det är idag och framåt som en reaktion ska uppkomma. imorse hjälpte lasse mig ta av mig alla klisterlappar så nu är min rygg bara helt nerklottrat. såg nyss i spegeln att jag är lite röd/irriterad på ett ställe, kanske är allergisk ändå. tror också att det var en av mina egna produkter jag hade med mig så ska bli spännande imorgon när jag ska på återbesök och se om det är nåt.

idag har jag pluggat inför tentan med mikaela, marielle och emelie först på mackmakeriet där vi intog lunch för att sedan vandra vidare till ett café för fika. gick faktiskt över förväntan, vi gick igenom allt och hann med massa roligt tjejssnack marielle såg något besvärad ut när emelie flummade ut totalt med sina vulgära teckningar på sin servett, men vad gör man.

måste verkligen ta tag i pluggandet nu. suck.

måste bara berätta att jag nog faktiskt har världens finaste man! förra veckan var han borta med skolan onsdag-torsdag för att göra lite studiebesök. så på onsdagskvällen när jag och fanny gjorde oss iordning för en kårkväll och preparty hos marielle så fick jag ett sms där det stod "vit låda under sängen, under blått lakan. älskar dig!". jag något förvirrad gör som smset lyder och vad hittar jag om inte världens finaste brev och choklad! brevet gjorde mig helt tårögd och ja, vad ska jag säga. he's the best. puss!


Kommentarer
Postat av: Anneli

Det är äkta kärlek! Ni förtjänar verkligen varandra. Gullungar;) puss<3

2008-11-27 @ 11:16:18
URL: http://aanneli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0