allt har gått helt åt skogen..

fast nej det har inte det. kidding!!

jag är klar med mina fyra stilövningar och jag har kommit på en idé till min annons med tema vatten! tänkte göra en annons åt systembolaget, "varannan vatten, varannan sprit" typ. blir nog bra. nu har jag bara den sista uppgiften kvar som troligen kommer bli den svåraste, säljande text om en resort. den tar jag itu med imorgon.

den här låten är galet bra! ni har säkert hört den, men den tåls att lyssnas på om och om och om igen! gillar när saxofonen i börjar tar ton, om det nu är en saxofon. jag tror det iaf, men ni märker säkert vad jag menar. (runt sekund 15!!)




och inatt råkade jag typ skalla lasse, eller om han skallade mig. vi vaknade båda två runt två-tiden och lasse stiger upp för att gå på toan. jag går själv upp kort därefter för att också besöka toan och väntar snällt utanför. det är jäkligt mörkt i lägenheten och förbannat kallt, så när lasse öppnar dörren ser han sig inte för och springer rakt in i mig! min panna fick sig en smäll och hans näsa. jag har ingen bula än så länge och hans näsa knäcktes inte, så jag tror att vi klarade oss, haha.

mötet igår på reklambyrån gick väl bra. det var visst bara ett informationsmöte, de berättade vad man fick göra som praktikant och vilka tider man jobbade. och om alla dåliga praktikanter de haft genom åren! haha, det var rätt underhållande och se deras miner när de pratade om en praktikant som mer varit till besvär än hjälp, haha. men det verkar vara askul! man får jobba med verkliga case åt verkliga kunder och inte hålla på med tjafs som ändå inte används (för sånt händer faktiskt). dock ser inte chanserna ut för att få platsen särskilt lovade ut då de hade fått in fler ansökningar och bestämt sig för att intervjua 3 till, så nu fightas 6 st om 1 plats! oh yeah! får hoppas att de diggar mina texter stenhårt, haha. åh jag vill ha platsen!

sen måste jag få beklaga mig lite över den jäkla träningsvärk som hela min kropp består av. det var sååå sjukt jobbigt pass igår men det gav verkligen massor och var jättekul. mina lår och rumpa är typ helt stela och min rygg likaså. fick ett sms från fanny som beskrev sin värk som om hon var stelopererad och jag kan inget annat än instämma! men mer träning ska det bli, är mer peppad än nånsin!

nu ska jag koka ris till min fläskfilé med creme fraiche och sötsura sås. yummie!

och ikväll ska jag och lasse på bio. mys!

Kommentarer
Postat av: k

men neej, jag hejar på dig!

annars finns det några schyssta reklam-/prbyråer och sovplats i sundsvall :) bara så att du vet alltså om det skulle skita sig.

2008-10-15 @ 07:59:30
URL: http://kakarin.blogsome.com
Postat av: snät

ååh tack! kan behövas. söööt! tack så jättemycket, känns som jag snart får börja leta mig utanfrö jönköping i vilket fall, sundsvall kanske är ett alternativ :)

2008-10-15 @ 09:27:28
URL: http://sneet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0