copywriting på hög nivå!

sitter nu med den säljande texten om en resort på västkusten och ja det går faktiskt framåt! från ett helt tomt word-dokument till halvfärdiga, osammanhängde texter till något jag börjar bli lite nöjd med. i like it! något jag inte gillar är att stirra på ett helt tomt vitt word-dokument och ska få fram något kreativt. det är inte en kreativ känsla ska ni veta!

och stilövningarna är klara och imorse tog jag kort på lasse som ska få agera modell i min systemetannons, bakis-modell. fast han var nykter så han fick verkligen spela på "åh-jag-har-så-ont-i-huvudet-jag-mår-illa-bakis"-känslan. han klarade det galant, framtida yrke måntro? ;) jag känner iaf att jag har kontroll över uppgifterna och kommer bli klar tills på tisdag. 

imorgon ska jag in till skolan och sitta i photoshop med systemetannonsen tills fanny slutar sin föreläsning. sen ska vi till a6 och luncha och jag ska köpa ett par stölvar (i think). sen ska vi svettas som as på ett aerobicspass. min träningsvärk har precis lagt sig, och då är det är väl dags för att känna på ny?
 
sen är det helg - IGEN! det går ruskigt fort, jag har nu varit ledig i en hel vecka, vart tog den vägen hallå? ooooch om exakt tre veckor är jag och sötnos i london! can't wait!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0