good times are killing me.

känner mig otroligt slö och lat, orkar inte görs mycket. magont är inte att leka med ska ni veta. suck.

men lite roliga grejer har hänt! jo i tisdags skulle vi få reda på vilken grupp som i förra kursen marknadskommunikation "vann" tävlingen mellan grupperna. om ni kanske minns skulle alla grupper göra en marknadskommunikationsplan för lansering av chips och designa en chipspåse och komma på ett namn åt produkten. vinnargruppen skulle utses av yrkesverksamma inom reklam (tror det var nån blandning av ad's, copywriters och orginalare). spännande! och vem tar inte hem äran om inte VÅR GRUPP! kände oss nöjda som faaan! de tyckte vårt namn var bäst (CHI-GI (chips + GI)) och hade snyggast påse. kändes oss på topp efter det avslöjandet så vi firade med en fika på george's. känns kul att det man gör faktiskt gillas av omvärlden.. ska lägga upp en bild sen på hur den såg ut, orkar inte fixa den nu.

och helgen föresten, hade jättekul! var så underbart och få träffa alla igen (nästan) och umgås! speciellt åsa som jag inte sett på ett år. blev en kul utgång i lördags och förfest med amerikanskt tema. röda och blåa plastmuggar var såklart ett måste och diverse amerikanska sötsaker. och jellyshots of course! sen dansade vi hela natten på platens och jag var nog i inte säng förens vid fyra efter en kort efterfest hos åsa där vi åt upp allt godis som var kvar...

bjuder på en bild från kvällen, karin, isabel och carro!



Följ min blogg med bloggkoll!

Kommentarer
Postat av: åsa

wonderful att träffa dig igen! och lördagen var himla fin. stackars kalotten bara, hahah. och våra magar efter svullandet.. :P



kan bli svårt med jönket, men jag förväntar mig att få se dig i oslo!!



puss puss hun <3

2008-09-25 @ 01:37:13
Postat av: k

jag hade så himla kul! bästa helgen på länge :)

när ska du hem här näst?

2008-09-29 @ 08:21:59
URL: http://kakarin.blogsome.com
Postat av: k

förresten ser det ut som att min hand är gigantisk!!1

2008-09-29 @ 08:22:50
URL: http://kakarin.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0