raaaaaaastlööööös!

är så rastlös så jag vet inte vad! har läst ut världen dåligaste språk imorse som är till seminariet imorgon och lasse kommer inte hem förens typ tidigast fem. så what to do, what to do. funderar typ på gymma, storstäda badrummet, äta nåt, titta på the hills, kolla brevlådan eller kanske ringa nån och prata av mig i en timme eller två. eller om nån vill ringa mig? *hundögon*

i fredags fick jag min skepparjacka från hm och den kom väldigt lägligt! det har börjat bli riktigt kallt och hösten är här på allvar. just nu längtar jag rätt mycket till jul och julmys och allt sånt. det vore mys. mys.

och jag hoppas innerligt på en praktikplats här i stan!  ringde vd:n igår på en reklambyrå skulle prata med en annan snubbe på kontoret och jag skulle återkomma på fredag. de tar emot praktikanter men skulle tydligen ha en tom den vecka som min praktik börjar, som jag uppfattade det som. hoppas de vill ha mig ändå. please?

jag kanske ska baka scones! fan vad gott det vore.
blueberry-raspberry honey-butter glazed scones. dreggel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0