puss!

grupparbetet är över och redovisningen i tisdag gick bra, kakorna vi bjöd på gick iaf hem, haha. imorgon är det tenta och jag har nog inte pluggat så mycket som jag borde men det känns som jag kan ändå har någorlunda koll. ska plugga idag (we'll see about that ^^) och sen njuta av tentalunch med brudarna. sen bär det hem till linköping och få träffa bästa brudarna! can't wait.

oooooooch! jag och lasse ska till london snart! med snart menas snart, hoppas om två veckor. allt beror på skolan. men det ska bli så himal kul, längtar galet mycket. LONDON BABY!!



PUSS SNYGGO!

Kommentarer
Postat av: k

åååh! london, vad roligt! vill höra allt om det på lördag :)

2008-09-18 @ 12:59:45
URL: http://kakarin.blogsoe.com
Postat av: snät

yay! :D givet!

2008-09-18 @ 13:05:20
URL: http://sneet.blogg.se/
Postat av: sistah

åh, vad ska ni göra i london då, nåt särskilt?

2008-09-20 @ 18:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0