1 timma, 40 minuter.

så lång tid har jag kvar här och det är ganska mycket att göra. ska skriva klart dokumentationen över wetterrabatten, gå runt bland alla butiker och hämta in tipps-kupongerna, dra en vinnare och ringa till teknomedia.. glömt nåt? troligen.

pilates igår var jättekul! lite svårt med andningen i början, då man ska spänna magen konstant hela tiden och spänna lite ännu hårdare när man andas ut. inte det lättaste när man skulle göra alla övningar och som lätt får kramp in mina vader och fötter om jag spänner mig för hårt fick känna av det mitt under passet. instruktören berömde mig och marielle för att vara förstagångare, mihi.

kom hem vid nio-tiden, helt slut. där sitter lasse med vännen rickard och tittar på hockey. även en full henke kommer indrullandes och lever rövare tills han tröttnar och går tillbaka till lägenheten mitt emot där hans egentliga lilla förfest är. efter 5 minuter kommer han tillbaka, uppgiven. hans tre andra polare har redan gått vidare till kåren och där stod han utan skor, jacka, mobil och nycklar. det verkar som han blivit bortglömd mitt i allt festande! efter en timmes väntade kommer värden till förfesten (efter att tagit bussen upp, "glömt" trycka på stoppknappen vid dalvik och åkt alldeles för långt) tillbaka och allt reder ut sig och jag kan lyckligtvis stupa i säng! vilket litet drama, sådär på en onsdagskväll.

vid halv tolv ska jag klippa mig och sedan blir det hem och mysa och packa.

(1 timme, 30 min!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0