ayo technology.

den här låten, vilken låt. milow, en belgisk singer-songwriter gör en helt fantastisk cover på 50 cent, timberlake och timbalands låt "she wants it". den är magisk. jag är så svag för en man-med-gitarr-musik.

den är värd att lyssna på. (dock något porrig video)


om ni nu skulle bli intresserade av hur den riktiga versionen låter kan jag väl lägga in den med. hittade ingen vettig version, men ni får hålla er till godo!



lasse är i upplösningstillstånd, det är sudden i fjärde finalmatch, viktig match för hv. vem vinner vem vinner?

föresten kul grej jag läste på jnytt.se idag, sveriges första starbucks kan öppna i jönköping! om man ska tro skyltfönstret på östra storgatan rätt. men ingen vet, inte ens fastighetsägaren, om det stämmer. jag följer detta med spänning. läs själv artikeln här.

UPDATE: DET ÄR STRAFF!!!!! (lasse typ dör i soffan)

UPDATE2: miss. precis som jag trodde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0