pilates.

dagar kvar på praktiken: 0,5

snart är min näst sista dag slut, imorgon går jag bara halv dag. vid lunch ska jag klippa mig, sen ev luncha med mina kollegor. därefter blir det hem, packa och mysa med finaste. fredag morgon åker vi till linköping, fredag eftermiddag åker jag och karin till anneli i åtvid och äter pizza. och ja, resten av helgen består väl mer eller mindre av ett välpressat schema (men fortfarande något luddig). den kommer gå fort fort fort.

ikväll ska jag pröva på pilates för första gången. spännande. imorse zappade jag förbi tv-shop under frukosten och de gjorde reklam för en ring man kunde använda när man tränade pilates för att få ut mer av träningen. de som låg där på golvet och tränade samtidigt som hostarna pratade en massa skit såg ungefär ut såhär, fast med ett fett grin i ansiktet hela tiden. jag kommer då inte ligga där med ett flin på läpparna, snarare med en grimas av smärta. kanske ett flin om det går skit för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0