uppväckt blogg.

att välja just den här dagen till att börja återuppta en blogg som legat nere kanske lite för länge för att få mig att orka skriva igen kanske inte är det bästa. eller så är det det, det kanske är just dessa dar som gör att man får perspektiv på saker. eller jag vet inte.

tänker inte gå närmare in på det än att mkv-familjen förlorat en medlem. and that's about it. även om jag knappast kan säga att jag kände personen så känns det ändå. klumpen i magen.

kanske förlorar ytterligare en under betydlig mindre jobbiga omständigheter, men det känns lika tråkigt ändå. partybikes får ju inte splittras än!

och så saknar jag lasse förbannat mycket, det gör ont. hur mycket kan man sakna någon?

som sagt var det inte det bästa inlägget att börja min bloggs återfödelse med, men det kommer bli bättre snart. jag tror jag behöver en förnyelse som jag kommer börja med snart för att få upp min gnista igen.

puss!

Kommentarer
Postat av: karin

men nej, vad har hänt? :(

2009-08-27 @ 12:32:47
URL: http://kakarin.tumblr.com
Postat av: amanda

förnyelse, bloggstart - YES! förlorad familjemedlem? noooo :(

2009-08-27 @ 13:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0