praktiken.

arbetet rullar på, jag kan knappt fatta att det redan gått 3 veckor snart och 9 återstår. jag tycker synd om de som bara får så kort tid på en praktik, man hinner ju knappt komma in förens man blir utslängd.

dagen idag har börjat helt okej, jag är nöjd. jag har lycktas värva vår ärade studentkår till att sälja rabatthäftena jag sätter ihop! detta innebär dock ännu större press på mig att sälja in riktigt bra annonsörer som vill studenter vill ha, men jag får inte heller glömma att de allra flesta som köper rabatthäftet är föräldrar, då rabatthäften vanligtvis säljs av föreningar. det är en delvis svår balansgång det där.

det andra som är bra idag är att jag fått in kommunen som annonsör med gratis parkering tre lördagar under våren, värt! vdn blir nog bara mer nöjd med mig för varje dag. kolon u.

det som är lite jobbigt med dagen är att jag idag måste börja ringa runt till annonsörer och säljasäljasälja. nervös - ja. men först ska jag göra lite annat i en timme som behövs sen ska jag luncha med marielle. därefter ringa alla dessa samtal, dra hem runt 4 och gymma och sen mysa med lasse. och packa, imorgon åker jag till linkan och myser med bästa brudarna! kommer bli galet bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0