singel = olycklig?

läste en underlig artikel imorse på msn.se startsida, den handlade om singlar och lycka. tydligen gick det inte ihop, alltså att singlar inte kan vara lyckliga. och när jag läste det här citat höll jag på att sätta min youghurt i halsen,

- Man vill inte leva sitt liv utan närhet och förtrolighet. Det finns inga glada singlar när man skrapar på ytan, precis som jag tror att det inte finns glada horor. Att det är självvalt är något man intalar sig för att kunna hantera situationen.

första meningen om att man inte vill leva sitt liv utan närhet och förtrolighet håller jag såklart med i, men alltså. närhet och förtrolighet kan man få från sin familj och vänner, såklart! man behöver inte en partner för det. och att ens likställa olyckliga singlar med att det inte finns några glada horor är ju ett skämt och skrattretande! men visst finns det olyckliga singlar som söker kärlek, men likväl finns det olyckliga personer i förhållande.

Kommentarer
Postat av: karin

hej jag är hora! eh hm, jag menar singel...

2009-02-19 @ 19:36:04
URL: http://kakarin.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0