2:a veckan.

och så var det fredag eftermiddag. igen. jag sitter själv på mitt kontor, min handledare och tillika chef gick hem innan lunch för att ta hand om sin gravida fru. min andra arbetskollega gick för ungefär för en timme sen efter höga skratt i telefonen och festprat. själv är jag den riktiga arbetsmyran, om jag själv får säga. har idag uppdaterat hemsidan gällande butikers ööpettider och fixat och pysslat och även fixat ihop material för nästa vecka. då ska jag börja ringa runt till annonsörer som inte har någon mail jag kan nå dem på. de första annonsörerna och föreningarna som vill sälja har iaf trillat in och jag har lyckats få med en helt ny annonsör. vdn är nöjd med mig.

nu väntar jag på marielle sen ska vi gå en runda på stan och kolla in utbudet. jag har hittat THE snyggaste stövlarna, men det känns lite off att köpa stövlar nu. nu vill jag har vår och jesussandaler, tygskor och så. dessutom kostar de 449 kr. mmmm. tåls att tänkas på.



tänkte klicka hem denna klänning från asos istället, den är på rea och kostar typ 190 kr eller nåt. kap or what! like it like it. och jag skulle vilja ha hennes hårfärg, den är grym!

sen ska jag hem till lasse min och bara mysa och slappa. vi ska fira att vi har varit sambos i ett år med en tårta! det var i slutet på januari 2008 som vi flyttade ihop uppe på dalvik. känns typ som igår. fan vad fort tiden går. men vilket år som gått. åh.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0