hepp.

sådär! nu har jag bockat av ytterligare en sak på min to-do-list. har för typ femte gången skickat iväg min anmälan till studera.nu om vilka kurser som jag ska läsa i vår. det känns så bra nu! hittade ett par roliga kurser, men känns som jag behöver fler backups. får spåna vidare, har till nästa torsdag på mig att bestämma mig. känns dock helknäppt att vi inte kommer få info om nästa termin förens NU på torsdag, en vecka innan man ska ha bestämt sig. weiiiiird. men inte helt oväntat. skolan slutar aldrig förvåna en. som idag, mitt i vetenskapliga metodkursen kommer det en lärare från tekniska högskolan och har en sjukt intressant föreläsning om konstverk som byggnader och ja lite sånt. han undervisar arkitektelverna annars, så det var lite såna inslag. nice.

även gjort lite ändringar i min bostadsbidragsansökan.. fick i förra veckan besked om att jag blev beviljad (två månader efter att jag skickat iväg skiten) och kom nu på att jag glömt att ta med lite pengar i beräkningen.. hm..

och så ska jag fortsätta min duktiga tid med att skriva rapporten om trädet jag gjorde. sen ska jag nog inte göra mer ikväll, eller kanske ringa hem också. sen har jag bara en sak att göra, ringa hyresvärden och se om de fått min uppsägning eller inte. har inte hört något än vilket är oroväckande. first thing to do tomorrow!

pussis!

Kommentarer
Postat av: åsa

vilka kurser blev det nu då? något i luuund?! hoppas



pusselipuss!

2009-10-06 @ 20:46:35
URL: http://liljaliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0