after lunch.

lunchen är nu avklarad, blev på en jättemysig uteservering precis vid havet. panerad fisk med skagensås, nom nom. jag älskar havet, jag älskar stranden. jag älskar västkusten.

men jag gillar inte landskrona. inte för fem öre. varje gång man går utanför dörren känns det som man hamnat i turkiet där varenda gubbe stirrar ihjäl sig så fort man visar en centimeter hud. not. nice. därför längtar jag massor till helsingborg! åh vill flytta dit nununu. har redan bestämt vilka färger vi ska måla om lägenheten i, och börjat spåna om vilka inredningsdetaljer som kan komplettera stället. borde kanske bli inredningsexpert istället. grymt kul! så den 15 oktober får gärna komma på en gång, då får vi tillgång till nya lyan.

har även börjat titta på kurser jag ska läsa nästa termin och hittat en i malmö jag ska läsa, 15 hp utställningsdesign. verkar hur rolig som helst. nu måste jag hitta 15 hp till, men det var svårare än gjort.

ska fortsätta läsa twilight-boken nu, två timmar kvar tills jag ska hämta upp L.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Haha! Hatar faan Turket alltså! Så då är nog inte L-krona nått för mig heller..hehe. Men vill hitta en tid då jag kan hälsa på i Jönket och sen blir det väl H-borg sen då.



puss<3

2009-09-01 @ 21:02:08
URL: http://sialiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0