en sväng på landet.

blev ett litet uppehåll under helgen, jag och lasse åkte ut till hans land och spenderade lördag och söndag där. vi plockade svamp och åt kantarellsmörgås och la pussel och typ sånt. det var mys och välbehövligt. kände på första höstdagarna och mina nya höst/vinterskor invigdes och jag älskar dom. kommer nog bo i dom i höst.

filmen mammut älskade jag btw. även om jag grät omvartannat så var den så bra. och jag vill ha deras lägenhet, så snygg.

idag har jag varit i ullared hela dagen och shoped 'til i droped. eller nåt. köpte tre svartvita canvas-tavlor till lägenheten i helsingborg och en himlans massa hygienartiklar och annat trams. och världens mysigaste halsduk på mq's outlet. känns som en bra höst det här.

men nu ska jag torka mina tårar som vägrar sluta rinna av en andledning jag faktiskt inte vet. hatar att ibland vara ett okontrollerat känslomonster som bara brister ut när jag som minst anar det. eller vill det. det förstör så mycket och skapar så mycket negativitet och jag vet inte vad. just nu känner jag mig bara totalt hopplös och allt går åt skogen. pengarna räcker inte till, huden är inte tillräckligt fin, låren är inte tillräckligt fasta, jag kan inget inför tentan nästa vecka, jag saknar lasse så jag dör, jag umgås inte lika mycket som jag borde, jag känner klumpen i magen som vägrar försvinna och oro för allt. plus att jag är sjukt löjligt mörkrädd.

nu ska jag sluta skriva en massa skit och gå och bädda ner mig i sängen ist och tycka synd om mig själv. imorgon ska jag ge blod, ha föreläsning och sen ta bilen till landskrona. den här veckan började skit, jag behöver min karl. på fredag åker jag till linköping, jag behöver mina chicks.

god natt.

Kommentarer
Postat av: karin

snät du är bäst ju! vi behöver dig också.

puss.

2009-09-08 @ 15:31:10
URL: http://kakarin.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0