filmmys.

det är regnigt, kallt, blött och grått ute. på mitt bord står det en paradis-ask, två kakor och ett glas med vatten. jag var nyss och hämtade mitt duntäcke och la det i soffan. i dvd-spelaren ligger mammut och väntar på mig. jag är förväntansfull. känns som en perfekt regnig höstdag. jag låter er veta vad jag tyckte om den.

While on a trip to Thailand, a successful American businessman tries to radically change his life. Back in New York, his wife and daughter find their relationship with their live-in Filipino maid changing around them. At the same time, in the Philippines, the maid's family struggles to deal with her absence.



Kommentarer
Postat av: karin

åh, den är bra. såg den på bio. vad tyckte du?

förresten, om true blood. det finns bara de avsnitt som har gått på svt play, men ändå! bra att den finns. true blood krockar ju med ett program om chanel... ^^

2009-09-04 @ 17:36:11
URL: http://kakarin.tumblr.com
Postat av: snät

i loved it! så himlans bra.



ja jag tänkte väl det! haha jasså, vilken kanal är det som hedrar chanel? :)

2009-09-04 @ 18:31:53
URL: http://sneet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0