monday.

och så var det måndag, igen. helgerna bara flyger förbi trots att man inte gör något speciellt alls. som den här helgen.

men jag hann åka tll ikea och köpa mina efterlängtade ljusstakar som jag hittade i grönt. eller det var två utställningsexemplar, men ikea verkar ju inte köpa in nya inom den senaste tiden.. de ska iaf vara till lägenheten i helsingborg, till badrummet. it's gonna be awesome.

och jag klarade tenten i fredags på första försöket. me so happy. nu när vi har avverkat vetenskapliga teorer hoppar vi raskt vidare till vetenskapliga metoder.. gud vad kul. not. men här är min tentapepp!!! playlist, blev lite av varje. spelade den dock aldrig under själva tentan, jag var så nervös att jag glömde bort det haha. men efter att jag klarade den sattes den på och glad gladare gladast var jag!

http://open.spotify.com/user/sneet/playlist/3qUkSCRptq7XNXngIOnXJe

idag ska jag strax ta mig en promenad, sen sätta igång med digital bildbehandlinsgkursen, därefter åka till friskis & svettis och köpa ett 3 månaderskort och komma igång med träningen. kvällen lär väl sluta i soffan, me like. ikväll går ju andra programmet av hollywoodfruar, snacka om underhållning! haha, vet inte om man ska skratta eller gråta, ibland skäms jag.

Kommentarer
Postat av: karin

åh fy, vi håller också på med c-kurserna nu. ska lämna in en fetinghemtenta i teorin på onsdag nästa vecka... blä!

bra att du klarade din!

2009-09-21 @ 11:16:22
URL: http://kakarin.tumblr.com
Postat av: åsa

congrats till tentan! ska lyssna på din pepp! :)



alltså jag och min roomie har också extremt roligt åt hollywoodfruarna. gosh alltså! ^^



puss på dig! <3

2009-09-22 @ 23:24:58
URL: http://liljaliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0