nothing more, nothing less.

vissa låtar har den där effekten på mig att jag blir helt sprudlande glad, full med energi deluxe och peppande. muse's låt uprising är iaf den av dom (och jag tror jag nämnde några andra i ett inlägg längre ner). tror jag ska göra en pepp-playlist till morgondagens tenta så att det känns bra inom mig även om det kanske går åt helvete.

så dagens to do:
- äta frukost
- gå en lång promenad
- köra lite styrka i gymmet (blev inget direkt gjort i tisdags då det var rekordmånga i gymmet samtidigt som jag, SJU. sick. måste tillägga att gymmet är minimalt litet)
- försöka plugga lite till, eller ja mest kolla igenom så att jag hittar lite lättare i böckerna
- vila upp inför morgondagen!
- och göra den där play-listen i spotify
- fixa nåt gott att äta (och försöka avstå från chipspåsen som står i skåpet..)

and that's about it, nothing more, nothing less.

puss!

Kommentarer
Postat av: Karin

lägg ut playlisten på bloggen så man jag och andra också kan få lite peppp. får tenta på fredag... suck.



ha en bra dag!

2009-09-17 @ 12:59:18
URL: http://kakarin.tumblr.com
Postat av: snät

i will! (nu känner jag press på att den ska bli hutlös bra!)

2009-09-17 @ 14:36:13
URL: http://sneet.blogg.se/
Postat av: marielle

Glömde säga, grym blogg!!!!!! DU är bäst snäto.

2009-09-17 @ 15:08:05
Postat av: snät

spanks marielle! du är grym!

2009-09-17 @ 17:32:48
URL: http://sneet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0