tänk om jag ångrar mig, och sen ångrar mig igen.

och nu är jag på hugget och sugen på att skriva. borde verkligen läsa i min kurslitteratur men det finns så mycket roligare saker att göra. som att surfa på spotify och lägga till ny musik i min playlist. nu lyssnar jag på winnerbäcks nya, jag får liksom ingen ordning och jag gillar winnerbäck goes lite electro. jag och fanny ska se karln i december i kinnarps arena och jag är väldigt förväntansfull. senaste konserten måste vara antingen den i cloetta center 2004 eller den som var i vadstena, men jag kommer inte ihåg när den var. tror på den senare, måste väl ha varit typ 05? minnet är kort. från att ha sett honom minst en gång per år till en längre uppehåll. men jag tror jag är redo för min att återuppleva minnen från min ungdomstid. jag hoppas det kommer vara lika bra som förr. den där känslan.  åh.

jag försöker också hitta en full version av photoshop som jag behöver för att kunna läsa min distanskurs digital bildbehandling hemifrån. kursen verkar verkligen hur kul som helst och jag kan ju alltid gå till skolan där programmet finns, men jag är lat och vill kunna sitta vid min egna laptop och jobba när jag vill. jag ska söka vidare. tips annars?

ååååh jag känner mig helt full med kreativitet, lycka och motivation. det känns så sjukt jävla bra.


Kommentarer
Postat av: amanda

så himla skönt att höra!! peppa på!

2009-09-09 @ 15:19:57
URL: http://amandahildur.blogg.se/
Postat av: karin

jag har photoshop! har du mac?

2009-09-09 @ 16:33:30
URL: http://kakarin.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0