update.

helgerna går alltid lika fort. känns som någon trycker på speed-knappen bara för att jälvas med mig. i torsdags fick jag mysa med åsa i hennes kvarter vilket var brabrabra! längtar bara ännu mer till helsingborg och hoppas på att både bell och cissi också kommer ner. (och förhoppningsvis även karin såsmåningom och emma kanske tröttnar på luleå och anneli vill säkert bo i malmö med oss andra! DEAL!) torsdagskvällen spenderades med lasse och mys.

fredagen bestod av tågresande hem till linkeboda och kvällen med finaste flickor och utgång på platens (as usual, vad annars?). jag hade grymt kul. lördagen fick jag gå upp tidigt as hell för att hinna med bussen ut till lasses land. vi plockade svamp och hade en såndär härlig höstdag. kvällen spenderas med brudarna i ekh, med god mat och en jälva massa flum. i love you girls.

sen kommer söndagar. jag hatar söndagar. sista dagen på helgen och allt ska utnyttjas till max, ledigheten och umgänget. och framförallt för att jag någon gång under den dagen måste säga hejdå till lasse och inte ses på fem dagar. skit. tiden med lasse flög förbi, sen blev det bilen neråt i landet med sällskap av frej och philip.

tre dagar kvar till tentan!! 1,5 böcker kvar att läsa + en avhandling, vad vill dom?! tur att man får ha böckerna på tentan + att den är online vilket innebär att vi får sitta vart vi vill coh göra tentan. sweet! känns som om det måste gå bra och troligen gör det, eftersom man får göra om tentan så många gånger man hinner mellan 09.00-17.00... jävlar vilken skitdag. bäst att ladda upp med nödproviant på torsdag. och finaste emelie erbjöd sig att sammanfatta den boken jag inte ens har öppnat! hur fina vänner har man inte? love you!

nej nu ska jag sätta igång med dagen. först ut frulle, därefter lite serious plugging och en tripp till gymmet. (och förmodligen en himlans massa updates här i bloggan.)

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0