i'm baaaack!

okej, nu har det gått lagom lång tid för min comeback.

min lathet har tagit över och de kommande veckorna kommer bli fulla med förutom allt plugg som väntar (två tentor coming up!) och så ska jag till syster i örebro för kent-konsert och lära bella allt jag kan! tänkte att nu är det faktiskt dags att ni får se vår lilla skapelse, hihi. sötis-bella! så här kommer en liten bildkavalkad just for you!



vår lilla baby! som ni kanske märker så vill hon vara näranära helst hela tiden och släpper mig inte många sekunder ensam. knappt så jag får gå på toa i fred! men hon är så mysig och jag vill bara mysa hela tiden att det inte gör så mycket. just nu ligger hon i mitt knä och vill vara med och göra mina ritningar över min modell jag ska bygga ikväll på kvällskursen, eller ja mer bita i mina linjaler. kan göra en update om hur det går med henne i övrigt imorgon, har två timmar kvar tills jag måste bege mig och jag ska hinna duscha och äta något och rasta bella innan dess.



såhär såg det ut för ett par minuter sen när jag var mitt uppe i mitt ritande! ikväll ska jag göra modellen i capa-papper och förhoppningsvis bestämma mig för vad utställningen ska innehålla, hm. tror om filmen edward scissorhands, det är det enda jag kan tänka mig och jag har lite idéer om hur den kan se ut. imorgon är det redovisning så, ja, inte mycket tid kvar.

cheers!


Kommentarer
Postat av: amanda

åååååååååååååååååååååååååååååååh!!! jag kan inte se nooog! jag blir SÅ valpsugen av att titta på de här bilderna! en liten tjej <3 så söt hon var när hon låg på rygg! tack snät för uppdateringen :D

2010-03-10 @ 14:18:13
URL: http://amandahildur.blogg.se/
Postat av: karin

åh så himla söt! gullegulle! får man träffa henne i påsk tro? åååh...

2010-03-10 @ 15:55:09
URL: http://kakarin.tumblr.com
Postat av: al

hon ær extreeemt søt och extreeemt liten <3

2010-03-10 @ 20:26:05
Postat av: Anneli

Alltså.. sjukt avundsjuk nu!! Gulleplutten ;) Sååå himla fin hon är! Vill verkligen träffa henne i sommar!! <3

2010-03-11 @ 09:27:31
URL: http://sialiv.blogg.se/
Postat av: åsa

oh my, söööte!!

och bra med bloggande, keep it up! om inte annat så för bilder på den lille! :D



2010-03-11 @ 20:59:01
URL: http://liljaliv.blogspot.com
Postat av: Fanny

Guuuuud vad söööt!!! Ge henne en puss från moi :D

2010-03-14 @ 10:08:46
Postat av: Marielle

ÅHHHHHHHHH! Vilken sötnos! Jag har suttit i 5 min och sagt: åhh,åhh. Hehe! Kan du inte lägga upp lite bilder på lägenheten också?? Saknar dig!!! Puss

2010-03-17 @ 20:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0