sats = biffiga killar + tribal + obefintliga linnen

tog ett kortispass på sats efter maten. skulle blivit lite längre, men fick hjälpa lasse vända upp och ner på lägenheten i jakt på hans bilnyckel. han skulle iväg med några arbetskollegor och kolla på hockey och han skulle vara chauffören. efter att ha letat i typ 20 minuter gav vi nästan upp, men då vände jag ytterligare lite upp och ner på lägenheten och skam den som ger sig! jag hittade nyckeln och lasse fick känna skammen (tror jag) när han hämtade upp sina vänner.

anywho, åter till ämnet. sats och biffiga killar. att träna vid mellan 17-19 på kvällen avråder jag er alla att göra om ni har vägarna förbi sats i helsingborg. under dessa timmar är gymmet fyllt med bredden med killar vars muskler bara byggs upp på varandra efter varje pass, finns inget slut! och så har de minst 3 tribals var, och antingen en tight tisha eller ett sönderklippt linne som knappt hålls uppe. sen sitter jag där, utan varken muskler eller tribals och linne som täcker dubbelt så mycket som herrarnas. nej, tacka veta jag förmiddagarna! då är det jag och pensionärerna (bokstavligen) som tränar. då känner jag mig som hemma.

dags för en runda med bellis! åh sötnöt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0