here we go again!

jag gör ett nytt försök, vad sägs? hade jag haft en fet blogglön som alla stora bloggare har kanske motivationen varit högre, så vad sägs? skramla lite nu vaaa

annars leker livet vidare. bella är på fredag hela 5 månader gammal! tiden går sjukt fort och hon växer så det knakar. bella är en riktigt glad liten krabat som älskar att leka med bollar, jaga dem och bli jagad av lasse (jag funkar också, men jag orkar inte hänga med i hennes tempo så länge haha). hon är social, vill hälsa på allt och alla som hon träffar. ute går det att ha henne utan koppel, men hon sticker lätt iväg när hon får syn på något som rör sig, så det blir under väldigt kontrollerade former, än så länge. vi går på valpkurs och där är hon stjärnan i klassen! även om hon ibland är alldeles för ofokuserad och vill mest bara leka. det funkar jättebra med henne inne, hon har inte förstört något mer än ett par skor som ändå skulle bytas ut mot ett par nyare och skohyllan har fått sig en törn! på nätterna sover hon gött, mestadels i sängen med oss. hon är sparsam med sitt skällande, dammsugaren och moppen kan få sig en utskällning (fast moppen vill hon mest bara leka och jaga), likaså om hon ser sig själv i spegeln eller en hund på tv. annars är hon tyst som en mus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0