fokusera!!

jag försöker vara produktiv och plugga så mycket som det går så jag ska hinna träffa alla och hinna göra allt jag vill när jag kommer till linköping på torsdag. men när man har en fet tenta på kommande tisdag känns det rätt kört och jobbigt. vem ska man prioritera först, är det rätt att åka hem ist för att häcka här i jönket tills allt sitter? jag vet inte. hem ska jag iaf, det är ett som är säkert. på tisdag eftermiddag kommer jag märka om det var rätt eller fel, men jag kommer iaf ha fått umgås med de bästa och det är alltid värt det. idag har jag verkligen försökkt plugga och visst har jag hunnit det. men sen händer det som alltid händer - dammsugaren kommer fram och även skurmoppen. allt slutar med en storstädning av lägenheten ist för plugg, vilket typ bara hända när tentorna närmar sig. kanske bra att tentorna väl kommer så man håller ordning på placet.

och jag känner mig allt mer kluven angående inriktningsväljandet. fanny och jag får klura tillsammans, hon är lika förbryllad som jag. men vi får se. har fram till den 15 april och välja och jag ska nån dag sätta mig in i det här lite mer. just nu ska jag bara fokusera på tentan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0