snät vs. larssssssie

igår avgjordes den! kampen mellan mig och lasseboy.

om vad kanske ni undrar?

såklart.

kampen om antalet barn vi ska avla fram.

jag har då lagt fram en motion om att vi ska ha tre barn, lasse protesterar hejvilt och tycker att två räcker gott. kampen har pågått en längre tid och igår gjorde jag en kompromiss:

"om vi ska ha två barn ska vi heta ardell i efternamn när vi gift oss"

och lasse gick med på det! här har vi det nedskrivet, om nu han skulle börja krångla om x antal år när det här börjar bli mer aktuellt. visserligen började jag dock ångra mig sekunder efter min vinst om efternamnet. jag vill ju ha mina tre barn.

Kommentarer
Postat av: karin

fast det är ju du som har kontrollen så att säga, oops...glömde ta pillret. hehe ;) eller så kanske det råkar bli tvillingar andra gången! än är inte sista ordet sagt ^^

2009-02-17 @ 20:53:48
URL: http://kakarin.tumblr.com
Postat av: snät

hihi i know! jag har många sätt jag kan ta till om han krånglar, bland annat det! ;) men än så länge verkar han inte medveten om det, mihihi.

2009-02-18 @ 09:29:18
URL: http://sneet.blogg.se/
Postat av: Anneli

det ornar sig. som sagt så finns det åtskilliga knep att ta till;) don't worry! ni blir nog superbra föräldrar! puss <3

2009-02-18 @ 09:57:37
URL: http://aanneli.blogspot.com
Postat av: Math

Haha jag o Mattias är överens om två barn, varken fler eller färre :p Skulle han ändra sig blir han bestämt tillrättavisad hihi! Så det så ;)

Hoppas allt är bra med dig :D

puuss

2009-03-06 @ 13:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0