lite värme tack.

vilken dag. är tillbaka på jobbet igen efter två dagar däckad hemma. mitt immunförsvar var visst inte helt av stål som jag trodde, lasses sjukdom överfördes tillslut till mig också.

vaknade på världens bästa sätt. solen lyser in i hela lägenheten och skapar världens mysigaste ljus. bredvid mig vaknar lasse till och borrar in sitt huvud i min nacke och kryper närmare. lite fina ord och fortsatt gos tills jag måste gå upp.

nu sitter jag som sagt på jobbet, solen fortsätter att stråla med all kraft och hela munksjön bara glittrar. värmen här inne på mitt kontor kan likställas med huset mitt i linköping en sommardag med 30 graders värme. det känns mer som en dag i juli än som en av de kallaste dagarna hitills. jag ignorerar snön som ligger kvar och inbillar mig att det är sommar. it feels good.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0