ett inlägg tillägnat alla fina personer!

idag är en sån dag då jag känner mig som världens lyckligaste. för jag har så många underbara personer i mitt liv.

finare vänner
går inte att hitta, stört att jag typ bara hänger med mina dagispolare. ja, nu måste jag räkna mitt galna partybikesgäng i jönket också, för dom är också bra. brudarna i linköping kommer alltid ha en speciell plats liksom, de har jag ju växt upp med och delat typ allt med. haft hur många roliga och galna minnen som helst som vi bara kan sitta och älta om och om igen och skratta lika mycket åt dom varje gång. me love you! utan er skulle jag inte vara den jag är idag och ett liv utan er galna brudar skulle inte funka. tråkgit nog får jag inte träffa alla när jag vill, men ni finns alltid hos mig. även om jag är riktigt dålig på att hålla kontakten. my bad.

och jag har världens underbaraste, finaste, sötaste sambo som finns. den karln gör mig otroligt lycklig och jag klarar mig inte utan dig lars. han är den jag vill göra allt med, uppleva allt med.
älskar dig, vi för alltid, babe <3

sen finns det en väldigt söt tjej i örebro som jag inte heller får träffa särskilt ofta och som jag bråkat med tusenmiljarder gånger under mina (snart!!!) 20 år. tänker på dig :)

utan er funkar inte jag!
<3

Kommentarer
Postat av: Anneli

Du är också en underbar vän! Vi älskar dig också

2008-02-10 @ 20:58:11
URL: http://aanneli.blogspot.com
Postat av: kak

åh jag blev nästan lite rörd. när man tänker på hur mycket vi faktiskt har upplevt tillsammans, typ ett helt liv o en massa sjuka o roliga saker, shit. tack! :*

2008-02-11 @ 08:46:47
URL: http://kakarin.blogsome.com
Postat av: åschna

hihi, 18 år schlandra!! det är inte lite. finns ingen jag delar lika många minnen med som med dig, tror jag.. det är fint att ha dig kvar, verkligen.

2008-02-12 @ 04:30:00
URL: http://liljaliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0