en dröm.

inatt drömde jag att jag var gravid och ganska långt gången. min mage var stor och jag bara kände ångest. en panikkänsla. tur att det bara var det en dröm. när jag vaknade var jag kissnödig, kanske hade jag känt mig lite uppsvullen pga det och därav drömmen. vem vet, haha. några barn kommer det inte att bli inom den närmsta tiden, that's for sure! jag och lars är nog än så länge för störda och knäppa (läs omogna) för att skaffa barn, haha.

undrar om drömmar om gradivitet betyder något. drömmer man om ormar betyder det att en förändring kommer ske i livet, har jag hört.


Kommentarer
Postat av: karin

haha jag läste att om man drömmer om ormar så är man sexuellt frustrerad :P

2009-04-08 @ 18:12:22
URL: http://kakarin.tumblr.com
Postat av: snät

jasså! det här ska undersökas. google nästa!



...



det betyder visst en himlans massa saker, haha. otur kan det visst också betyda ;)

2009-04-09 @ 08:39:29
URL: http://sneet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0