tentadags.

hemtentan i interkulturell kommunikation - check! nu är den inlämnad och klar. om jag ska definiera begreppet klar, skulle jag göra det genom att säga att jag är less på skiten och lämnade in den efter iaf ha skrivit de sidor som ska skrivas och är iaf nöjd med 3 av 5 uppgifter.

nu borde jag vara duktiga snät och fortsätta med plugget, på fredag vankas det tenta i företagsekonomi mellan 9 och 13. kommer. att. dö. kommer. fet. kugga. meeeeeeeen, vad gör det? jag längtar så jääääääääävla mycket till fredag, för det innebär att jag är klar med 2 av 3 kurser och bara kommer glida runt med min kvällskurs i malmö. känner att livet kan börja på allvar då.

coming up!
  • tentaplugg (=storstädning, brödbakning, annan bakning, bloggtid, tvättid, bustid med bella osv)
  • arbetsintervju på onsdag (har förhoppningsvis ett sommarjobb inom vården i helsingborg! håller tummarna)
  • myshelg deluxe nu i helgen (kommer inte göra ett skit)
  • systerbesök i örebro och kentkonsert (YIIIAAA!!!)
  • P Å S K! (kommer bli bästa helgen på länge. chickschickschicks)
slänger in en bild på busungen, taadaa!

lite ledsen för att min kamera har gett URKASS bildkvalitet på de senaste typ 100 bilderna jag tagit, vet inte vilken inställning jag gjort, för den är så bra annars! men jag tror det var något med iso, prövade lite allt möjligt och det ser ut att re'upp sig! ser ju ut som bilden är tagen med en vga-kamera typ, big dislike.

måste också berätta om den suspekte mannen vi träffade igår när vi var ute och gick (vilse) i pålsjö skog. en äldre herre med fin systemkamera får span på bella och kommentarer hennes söthet och undrar snällt om han får ta ett par bilder. sure thing tänkte vi. han knäpper ett par bilder och kommer sedan fram för att visa. andedräkten dryper av starksprit, kanske en touch av citron? vi blir lite smått nervösa, tackar för titten och drar. efter ett tag stöter vi på mannen igen som hojtar över gatan om vi vill ha hans bilder. vi tackar vänligen nej, och han knäpper ett par bilder till. den här gången står jag precis bredvid bella och hamnar säkerligen på ett par bilder. undrar lite smått vad som händer med dessa bilder nu. skärmsläckare på hans dator? don't wanna know.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Busungen är hur söt som helst!! Välkommen till tentahelvetet. Ställ dig i kö. Hahahaha ;) Hoppas det går bra iaf.

Läskigt med den där mannen :S



puss<3

2010-03-23 @ 10:16:21
URL: http://kulturknuff.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0